Zapraszamy do kontaktu

FAQ

CZY DOJEŻDŻACIE W KAŻDE MIEJSCE W POLSCE?
Tak, miejsce zamieszkania nie ma znaczenia. Dojedziemy w każde miejsce w Polsce.
JAK WYGLĄDA PROCEDURA ZAŁATWIANIA SPRZĘTU INDYWIDUALNEGO?

W przypadku sprzętu indywidualnego procedura jest następująca:

  • kontaktujecie się Państwo z nami aby umówić konsultację
  • nasz przedstawiciel odwiedza Państwa, prezentuje sprzęt i odbywa konsultację z Państwem, rehabilitantem lub lekarzem (najczęściej z samymi rodzicami)
  • decyduję się Państwo na zakup lub nie. W zależności od zasadności.
  • kolejnym krokiem jest zdobycie zlecenia od lekarza
  • po okazaniu nam podpisanego i potwierdzonego przez NFZ zlecenia, my przystępujemy do realizacji zamówienia.
  • z gotowym sprzętem umawiamy się na kolejne spotkanie, aby upewnić się, że wszystko jest prawidłowo dopasowane i przeprowadzamy szkolenie sprzętowe.
CZY KONSULTACJE SĄ BEZPŁATNE?

Tak, konsultacje są zawsze bezpłatne bez względu na to, czy zdecydujecie się na zakup czy nie.

DYSTRYBUTOR / PODMIOT PROWADZĄCY REKLAMĘ: MyWam Polska sp. z o.o.

TO JEST WYRÓB MEDYCZNY.

UŻYWAJ GO ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ

UŻYWANIA LUB ETYKIETĄ.

Tel. +48 32 720 28 11

Biuro

ul. Szczecińska 10, Chorzów